tisdag 15 maj 2012

Tillbakablick på dagar som gått!

Ja, nu var det ju ett tag sedan sist.. Ibland går ju tiden fort ibland lite långsammare...

Just nu har den sprungit sin väg..

Jag och min bättre hälft håller på att ordna allt runt Leons Pragresa.

Shit!!!!!¡¡ fatta han ska springa runt där i nästan en vecka... :-S

Ja..ja, jag vet att det är en skolresa! Men det lugnar inte jättemycket just nu! Jag sover dåligt, jag tjatar nog en hel del på Leon ang. får och inte får.. Och då talar vi inte om de där lurviga som säger bääää...


Jag har lite abstinens för jag har inte varit ute hos Reddan på 2 dagar. Men jag vet att han har det kanon med Susanne som gosar och har varit ut och ridit.

Men nu är det ju snart långledigt så då blir det mys igen... Just nu är det bara så många måsten!!

Pass, blått kort, försäkringnr, växling och säkert massa andra saker jag missat...


Mitt i detta kaoset känner jag lite uppgivenhet mot mina mediciner som inte längre hjälper någonting!

Tramadolen har jag lagt på hyllan och även de andra värkisarna, konstigt för jag tyckte de hjälpte i början men nu vet jag inte om det var dem eller allt järn jag stoppade i mig som gjorde skillnad?

Klurigt det där med tabletter...

Men jag ska till läkaren på fredag så då får vi se vad han kan tänkas ha för alternativ..


// Lindha


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar