fredag 18 maj 2012

Söndagskänsla på en Fredag..

Ibland förvånar jag mig själv... 
Antar att jag inte är ensam om att känna så, men just nu sitter jag här och tycker att det är Söndag idag när det egentligen bara är Fredag.
Jag var ju som er andra ledig igår och sedan är jag alltid ledig på Fredagar så det kanske är därför jag tycker att det borde vara jobb snart igen... 
Men idag har jag varit hos en sjuksköterska på Läkarhuset och kollat mitt järnvärde som förra gången var ganska dåligt... Och tyvärr inte jättemycket bättre trotts att jag 3 niferex flaskor på en månad ca..
Men å andra sidan så var det ju bättre så jag antar att det är som viktminskning fast tvärt om... Här går det fort nerför och sakta uppåt.. medans vikten går fort uppåt och sakta ner igen!!!



Varit ute och myst lite med prinsen idag.
Verkligen mysigt att vara där och koppla av, tyvärr är jag inne i en värkperiod igen.
Men jag fick en ny medicin att prova istället för Tramadolen som är lagd på hyllan.
Och jag förklarade för min läkare att det är väldigt svårt att sitta här igen efter att fått ha en vecka utan värk och smärta.
Han lovade att vi skulle hitta dit igen och att jag måste vara tålmodig för att vi ska kunna hitta just det som jag mår bäst av..

Kanelbullarna är redan slut så igår var det dax för en ny omgång bullar, vaniljsmak blev det denna gången.
Tack och lov för min assistent som knådar åt mig och min underbara kavel från Tupperwear, man fyller den med vatten och då slipper jag trycka så hårt mot degen! 




Och medans jag fixade fikat så gjorde min älskling detta:


Så nu är svärmor och Toddes bil väldans granner....
Då är ju frågan om det är vår egen som står på tur!

Nu är det dax att ta mig ut till stallet för att fixa lite.


Ha det bra så länge!!!

// Lindha







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar