lördag 5 maj 2012

När livet är som bäst!

Jag kan inte vara ensam om att fundera på när det är som bäst...
För mig är det alltid som bäst när jag har mina barn och min älskling nära mig!
Men även min tappre springare är en guldklimp i min tillvaro, jag är ofta i stallet nu för tiden.
Det är en så stor skillnad att ha Reddan så nära att jag kan åka dit på bara några minuter bara för att få se honom och känna lugnet.
För mig är livet som bäst när jag får somna med min älskling jämte mig.... eller vakna och han är det första jag ser!
För mig är livet som bäst när jag lever det just så som jag vill leva det med just de människor som jag älskar och trivs med runt mig!
Livet är som bäst när man inte bär funderingar om livet själv, utan har någon att dela dem med...

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar