söndag 20 maj 2012

Lyxförpackad Söndag!!

Idag har dagen bestått av mestadels slapp!
Det har varit riktigt mysigt att inte det har funnits några måsten..
Lyxade till det lite med att få en cola zero och en chokladkaka av Leon!!
Igår sov jag bort nästan hela dagen var bara vaken just vid middagen och sedan somnade jag om igen..
Var lite osäker på ifall jag skulle kunna somna på kvällen efter all den sömnen på dagen men jag sov faktiskt väldigt gott även då!
Kan ju ha att göra med att T drog ut mig och Reddan i skogen på en härlig skrittrunda.
Det klonkade på rätt bra från hans ena baksko.. Men den satt hela rundan runt! :)

Idag har det varit focus på en annan fyrbent liten sak... Hunden!
Han har fått springa av sig rejält i det härliga vädret.




Nu blir det snart en sväng till stallet.. Dagens enda måst!!
Men å andra sidan är det inget jag räknar till måsten.. Det är ju en del i VardagsLYXet att få träffa honom och mysa!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar