fredag 11 maj 2012

Fredag nu då...

Ja, idag har det varit fredag och det är ju det fortfarande....
Tyvärr har jag inte haft någon fredags känsla i kroppen utan jag har sovit bort nästan hela dagen...
Jag vaknade av telefonen i förmiddags.. Det var från jobbet, tillräckligt sakt om detta!!
Jag tänker inte må dåligt mer jag är bättre än så, jag ska klara av detta oxå. Jag vet att jag inte är så dålig på mitt jobb som de vill få mig att tro.
Hur som helst... sovit mycket idag och antar att det kan ha med mina mediciner att göra men å andra sidan är det ju grymt gött att vara ledig då och sova när jag vill. Myshönan var ju ledig med mig idag och hon är en klippa!!
Hon klarar sig bra med tv och dator medans jag ligger och snarkar i soffan bakom henne.. ( enligt henne snarkar jag)

Detta pysslade Hanna med utöver att spela på datorn..
Hon är verkligen duktig och jag vet vem jag ska låta göra mina naglar när hon får börja med lite mer avancerade grejer.. :)

En annan sak är ju HALLÅ!!!! Hur vig är hon då..... 
Hahahaha... detta skulle jag aldrig klara...

Stallet gick fort idag... lite tradit då jag uppskattar att få rensa skallen där men idag var det dax för Amanda att ha bortamatch med sina lagkompisar i fotbollen..
Så det är till att åka tillbax till stallet när de kommer hem, ska fixa Reddans hö och kvällsfodra.

Imorgon blir det oxå lite jäktigt, firukost inne i stan sedan direkt till kalaset Hanna ska på. Hämta henne och vidare till nästa kalas. Dagen avslutas med grillning !!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar