söndag 13 maj 2012

Söndag är dagen före Måndag!

Idag skiner solen! Bara det gör ju livet lättare..

Imorgon är det Måndag och då är det jobb igen, kort vecka dock.

Vilket är väldigt skönt.


Idag ska jag ( om yrsel försvinner) åka ut till stallet och jobba lite med Reddan, det var ju ett tag sedan nu och jag vill att han och jag kommer igång nu. Inte för att vi har något mål med att komma igång...

Men det kanske är det som är fel!!!

Det slog mig just att om vi har ett mål att jobba mot kanske det är lättare att ta sig framåt..

Men frågan är ju då vad ska vårat mål vara?

Ja, det får bli till att fundera på vad jag vill sätta för mål...

Viktigt är nog att inte sätta för stora direkt utan mål jag faktiskt kan nå...


// Lindha


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar