söndag 5 februari 2012

Söndag igen!!

Fattar inte hur fort veckorna går...
Det är ju bara nyss det var Måndag och nu är det Måndag imorgon igen..
Idag var en riktigt skön dag i stallet trots den tidiga morgonen.
Fortfarande är jag förkyld och har ganska ont i halsen men idag var inte mina fingrar stela av kylan.
Så jag lyckades fånga mina finingar på bild efter att ha fått starta om mobilen.. Antar att det är så det är när det är så kallt ute, antingen är det mina fingrar som är stelfrusna eller är det för kallt för mobilen att funka normalt..
Kan inte tänka mig att mobildyket rakt ner i mina chokladsemlor kan ha med saken att göra... njäää.. eller??
Hur som så myste jag lite med dem i solens sken medans de åt sitt hö!







Snart är det dax att bege sig ut till dem igen.. Vattnet fryser ju medans man kollar på det... Fattar inte hur snabbt det går. Jag satte ut hinkar till alla hästarna och bara en 20 minuter senare var det en ishinna som jag fick slå hål på och ta bort isen..
Det är vid dessa kalla dagarna man önskade att man hade en balja som var värme i så vattnet inte frös.

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar