tisdag 21 februari 2012

Periodare... skulle det funka??

Jag är inne i en riktig bakperiod just nu och jag tycker det är så himla skoj. Men nackdelen är ju att jag gillar att äta det lika mycket..
Undra hur det är med personer som har kondis... tröttnar de någonsin och blir deras kakor då "skitkakor" som mina blir när inte lusten finns..
Idag blev det bullar i olika former och olika fyllningar.
Jag testar äkta smör och socker, vaniljkräm med krossad choklad, vanlig vanilj och kanel.
Tänkte baka vaniljhjärtan oxå men det får bli en annan dag för nu är jag nästa sen till jobbet bara för att jag stod länge med dessa bullarna.. men snart ska de in i ugnen och sedan går det ganska snabbt...
Jag hinner inte med att äta någon middag idag så jag får helt enkelt ta en skål med flingor och kanske en bulle :)
Lite bilder sedan ska jag fortsätta.







// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar