fredag 10 februari 2012

Oj!! Vad fel det blev!!

Jag såg idag när jag skulle visa gårdagens recept på jobbet att det gick ju inte att utläsa..
Så nu gör jag om och gör rätt!! :)

Det går att klicka på denna länken så kommer ni till orginalsidan!



Detta var just det som slank ner i min mage.. Hann med en bild först på denna kladdiga goda smarriga kaka som gjorde att jag fick kommentaren på jobbet: Åhh vad god, du är ju på fel ställe du skulle ju ha konditori istället...

Tja, det kanske jag skulle ha... men jag anser inte att jag är på fel ställe!!
Jag tycker nog att jag är helt rätt sen att jag har bakning som en av mina hobbys det kan ju ingen hjälpa...
Och jag kan nog tycka att jag är på helt rätt ställe då.. för jag har ju en ganska bra koll på hur jag sköter tänderna och nära om det skulle bli hål av alla godsaker jag bakar!!

// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar