torsdag 2 februari 2012

Sjukt gottesugen och en mega huvudvärk!

Idag var det en snabbvisit till jobbet för att fixa lite åt Tdl.
När jag var klar så tog jag en snabbfika med gänget som var där idag, är verkligen superglad att det kommit en så trevlig tdl till oss i Lagan. Jag tycker vi är ett kalas bra gäng som jobbar där!!
Hoppas verkligen att hon kommer trivas!!
Sen var det hem för att ta hand om Amanda som har haft feber i 2 dagar nu... I förgår så var hon varm och vi gav henne febernedsättande sedan igår så verkade det vara på övergående men sen på efm/kvällen så kom febern smygandes igen och det var bara att ha henne hemma idag oxå.
Så när jag var klar så gick jag hem.. Hanna var oxå hemma hon har klagat lite på sin hals men jag vet inte om hennes kommer ifrån att Amanda inte varit bra och Hanna vill hänga på...
Hur som helst så sitter nu jag här då och känner mig varm om snoken och har en gräslig huvudvärk...
Men kände ändå att jag ville lägga in denna filmen på Amanda när hon spelar sin fiol..
Amanda tycker det är lite tråkigt att folk inte kan uppskatta fiolen så som hon gör... t ju att när man tänker på fiolen så tänker man på gnissel...
Men Amanda är verkligen duktig och det är en fröjd att höra hur snabbt hon lär sig de nya låtarna hon får från sin fiollärare..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar