tisdag 24 april 2012

Så mycket bättre!!


Bilder på min ögonsten måste ju vara med.
Han är väldigt bra med kameran, han liksom visar ofta att han gillar att bli fotad!

 Men vissa bilder är ju bara söta och knasiga..
Dessa bilderna som ligger först på honom i detta inlägg är tagna när jag sitter jämte honom och bara njuter av lugnet.. Har man inte häst så kan man inte förstå lugnet som sänker sig genom att bara vara där ute!!









Denna bilden tog jag i förgår!
Då tog jag och prinsen en sväng i paddocken.
Vet inte varför bilden blev så här tog den med min vanliga mobilkamera..
Den ser nästan 3D ut??!!?'
Någon som har sådana glasögon och vill prova?
Skriv gärna och berätta om det funkar!!
Jag måste bara berätta att trotts att det inte är helt ok ännu så är det på god väg! Jag är mer utvilad och min värk är inte så jobbig längre.. Jag vet inte om det är så att vetskapen om jobbet är mitt nu som gör det lättare bearbeta kroppen men just nu är det en bra period.


Henrik, Amanda  och Hanna var med ut i stallet oxå för någon dag sedan, Vi har ju höjt staketet just runt ingången och här ser man ju hur högt det är..


I Torsdags så var vi ute i Ryssby på en liten restaurang som heter Elses.. Denna ligger längst vägen till Växjö och deras mat var HELT underbar!!
Man måste dock förbeställa !
Jag var där med jobbet och vi tackade av Torbjörn som var min tandläkare mitt första år på jobbet.
Det var verkligen skoj att träffa honom för han såg pigg och glad ut!!
Men jag saknar honom och jobbet saknar hans manliga fägring!!
Alla som jobbar med ett gäng BARA tjejer vet vad jag pratar om...


Smaskens god efterrätt!!!! 
Den vita var bäst, det i tallriken vågar jag inte svara på vad det var men det gick ner!!
Den bruna var kaffesmak och hallon..

Jag har bestämt att ta med min älskling hit en gång, kanske vi kan ta med någon med det var verkligen värt att besöka!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar