måndag 9 april 2012

Idag är en värkdag!!

Ja, så är det...

Har antagligen lyssnat dåligt eller inte alls på min kropp de senaste dagarna..

Jag och min prins tog ett lugnt pass i padocken kändes kanon! Och sedan igår så kändes det fortfarande rätt ok så jag tog tag i kökets alla skåp. Ska väl tilläggas att jag INTE gjorde alla!!!

Men jag har nu mycket tomrum överst i överskåpen..

Detta för att jag ska nå saker utan att klättra eller sträcka på mig så mycket.

Men idag blir det inte mycket gjort. Kroppen har gått i strejk...

Lite ledsamt kan jag tycka för jag har mer jag skulle vilja fixa med...

Nu ska vi åka och fika våfflor hos svärmor och sedan blir det förhoppningsvis stallet och longering av prinsen...

Är inne på att lära mig tömköra honom, undra som en flundra om det är jobbigt och jättesvårt....

Nu måste jag snabba mig, de andra väntar visst..


// Lindha


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar