torsdag 19 april 2012

Smått och Gott!!




Han är så vacker min prins!
Idag fick jag hjälp av mina älsklingar att fixa i stallet och det är alltid väldigt uppskattat av mig!
Jag var ganska sleten och trött i eftermiddags då jag sovit som en kratta natten till idag.
Idag var det iväg till Växjö hela förmiddagen med jobbet..
Jag var trött men tyckte ändå det var en trevlig och intressant förmiddag.
Vi avslutade Växjö med att köpa med oss en Lyxshake från max!!!!
Än en gång blev jag dock besviken att de inte var choklad i botten??
Har de tagit bort det??!
Alltså 32;- kostar den ska man då inte kunna begära att de gör den RÄTT!!!!
Nä, MAX HAMBURERIA!!!
Dax att skärpa till sig tycker jag!

Väl hemma från Växjö var det dax att åka till staden för ett läkarbesök..
Ja, just det..
Jag kom hem i Tisdagskväll vid halv 7 och då sa Henrik att de ringt från min vårdcentral...
De ville ha 3!!! bajsprov... ja ba.... VA!!!
Asså, hur har de tänkt sig det då???
Men väl hos läkaren idag hade jag varit en duktig flicka... men de fick nöja sig med 2 st..
Men allt var bra med de äckliga proverna..
Så nu har min duktiga läkare hittat lite anledningar till vad det kan vara jag mås så dåligt av i kroppen..
Imorgon är det jag son åker in till apoteket och hämtar ut hela högen med medicin!

Jag är faktiskt väldigt hoppfull att jag ska bli bättre nu... visst det finns inga garantier och det kanske inte är bara detta som strular för mig men det är iallafall på rätt håll!!

Och det räcker för mig just nu!!!

nu ska jag sova!

// Lindha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar