tisdag 10 april 2012

Pinnar inköpta!

Då var det dax att försöka återgå till de dagliga rutinerna igen..

Barn till skola och dagis, jag till mina rutiner..

Men det slår mig att jag har svårt att göra eller hålla rutiner vid liv.. Det blir liksom aldrig så som jag tänkte det skulle bli...

Men det är till att göra det bästa av det man kan göra när det inte funkar som det ska..

Idag börjar jag kl 1 så nu på morgonen har jag och Hanna varit inne i stan och fixat staketpinnar till att höja staketet i prinsens hage.

På nått vis får vi ju försöka komma på hur vi kan bryta hans och Tinas förtrollning...

Det går nu bättre och bättre att ta honom från hagen men det är ju när hon ska ut som han gör allt för att följa med..

Men nu ska vi hoppas att han kan vänja sig att stå kvar med den andra pållen i hagen. Plutten!!! <3

Nu ska jag fixa till mig inför jobbet.


//Lindha


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar