lördag 14 april 2012

Naglar och läkarbesök....

Ja nu var det ett tag sedan igen jag skrev lite...
Har hunnit hända en hel del..
Jag var på läkarbesök i onsdags, där träffade jag en helt underbar läkare som verkligen såg och hörde mig!
Jag har alltid haft oturen att träffa läkare som säger att jag känner efter för mycket och som inte tar sig tid att lyssna på vad jag säger och hur jag mår. Men denna läkaren gjorde det!!
Jag förklarade hur jag mår och vad jg tror det kan vara, Fybromyalgi. Han säger till mig att det kan det kanske visst vara men han vill ta mer prover för att verkligen kunna utesluta att det inte är något annat. Han menar att om vi sätter det som sjukdomstillstånd så har vi gjort det mycket svårare att gå vidare med andra orsaker..
Han gav mig även några olika mediciner för att kunna varva ner och släppa lite pirr i kroppen så jag kan få sova ordentligt... Det hjälper inte helt men jag är så fantastiskt tacksam att någon äntligen hjälper mig att hitta en tillvaro där jag kan må bra i kropp och själ!

Hanna var med i Fredags när det var dax att ta prover och så här såg det ut!

Det var ganska svårt att hitta kärl i mina armar men till sist så hittade de ett så de kunde fylla alla 10 rören med blod.


Så här snygga naglar hade jag innan jag fixade till dem!!
Herrejisses vad jag saknar att ha snygga naglar!!
Men det tog lite tid att sitta och fixa på sig själv, saknar att inte kunna be om hjälp och få bli lite bortskämd!!

Resultatet!! 
Jag gjorde dem i akryl för att de skulle hålla i stallet! : )


En bild på min prins var jag tvungen att lägga med....
Här är när vi tränat på att han ska stanna med Kimpan i hagen medans Cortina ska till stallet....

// Lindha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar