måndag 28 november 2011

Hästliv i blåsten...




 SHIT!!!
Det har verkligen blåst ute.... Och i denna blåst så åkte jag och Henrik till Bonden vi köper hö av.
Henrik hälsade på lilla koan och den sa mu tillbaks.

 
 Redan nu kändes det att det tog i lite i vindarna men inte så farligt.
Kl. är typ runt halv 10 och vi önskade att vi låg hemma i sängen och hade sovmorgon.
Denna "balen" låg hos bonden...
Det första jag såg var en larv.....  Tänk dig denna med ögon och en mun!!
Ja, eller kolla här under så ser ni hur jag gjorde om den.. erkänn att det blev en läcker hölarv!!







Erkänn LÄSKIG!!!!


:)





Sötnosen Reddilufs blev glad när vi kom med höbalen, de stod fortfarande inne och kl var runt 10!!
Så det var ut i blåsten och sedan fick han springa efter sitt hö som nästan blåste bort!



När de fått komma in på kvällen så la sig Blackan ner för att sova en sväng!
Så jag var tvungen att gå in och mysa lite med henne!





Blev lite ledsen att hennes ögon reflekterade blixten... men jag blev så glad när hon lät mig komma in till henne och kela.

                      <3

Hahahaha... Reddan trode nog jag var lite glömsk ikväll..
Jag lät ju dörren vara öppen så han kunde titta ut, men han var så duktig.
Han kollade efter mig ochikväll va han verkligen pussig!!


Jag stod hur länge som helst och lutade mot hans box, han pussades och puttades med mig och nosade mig i nacken...
Försökte käka upp min mobil några gånger oxå..


Hahahaha.. denna bilden blev ju inte så bra skärpa på men jag är stormförtjust i den ändå... 
Oj, vad han letade efter knäcket runt mina armar innan han hittade det i min mun.. Man nästan såg på honom att vad tusan gör det där.. MITT JUH!!!!
Klart det är ditt min prins!! 
Lite lady och lufsen tycker jag!


Hahahaha!!!!
Kan ju inte skriva om mina pluttar utan att ta med detta Snyggot!!!!
Tack för hjälpen Leon!


Barnen fixade peppis hus igår när stormen höll oss inomhus!



Och det första ljuset är tänt!



Det fick bli lite förjulkänsla igår oxå!


Den här söta rödtotten fanns på Maxi!! 
Vet dock inte hur gulligt det var att håret kom fram därifrån.... Ja du vet inunder naveln...


// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar