fredag 18 november 2011

Idag är en sån gåigenombilderochfilmerdag!!



Denna filmen på Hanna och Blackan blir jag så glad av... 


Denna prinsen blir jag oxå väldigt glad av att träffa!
Jag skulle vilja hinna ut och rida en sväng idag men med tanke på att jag inte 
har bilen hemma och när den väl kommer hem så ska det mockas och fixas i stallet innan jag ska 
hämta resten av gänget som ska med till Bion.

Men jag får helt enkelt ta mig en vända i morgon med prinsen!
Var ju ut igår och skulle rida igenom honom i skritt och trav....
Hannabus och hennes kompis var med... 

Gjorde iordning honom och satt upp... hann börja uppvärmningen när Hanna kommer hoppandes...
KISSIGNÖÖÖÖÖDIG!!!

Jaha, visst hon hoppar och kan inte stå still men frågan flög ju ändå ur mig... - Kan du inte hålla dig???

Ehhh... NÄÄÄÄ...

Så det var ju till att lunka ut ur padocken och ställa oss vid ett ställe där inte Hannas kompis såg oss
och med ena handen/ armen höll jag upp Hanna och med den andra handen höll jag mina tyglar till Reddan.. 

Reddan undrade nog vad tusan detta var för något konstigt.. För han vred huvudet så han nästan höll det upp och ner för att se vad det var som lät från Hanna..

Hahahaha.....  <3

Sen var det upp igen och börja skritta...
Men efter att skrittat ca 15 (efter pausen) och travat lite insåg jag att jag antagligen inte kommer lösa detta passet på ett smidigt vis... 

I vissa vinklar såg jag Hanna och kompis swicha förbi... men jag hann ju aldrig riktigt se vad de gjorde..
Sen att jag missade mina ridbyxor så jag red i pösjeans.... AJJ...

Men Han är min Prins och jag Älskar honom!!

Det är en härlig känsla att ha abstinens efter mina gryn i stallet!!

// Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar