lördag 19 november 2011

Dagens ridning... något på sne!!

Ja, här sitter man då helt slö och degig..
Det var en jättetrevlig kväll igår, maten var god och bion godare.. ;)
Så idag när jag vaknade så fick jag frukost på sängen och det var en väldans bra start på min Lördags morgon.

Sen när Amandas kompis åkte hem vid 11 så åkte jag och Henrik ut till stallet.
Jag fixade Reddan medans mitt <3 fixade stallet.


Det var ju en ganska ehhh... livfull... start på passet.
Först så rullar sig Lasse och sedan får han et sånt glädjefnatt och rusar i hagen.. Reddan.. Låt säga att han tickade....
Sedan när vi väl blir i balans igen så är det något annat som stör och när det slutar så kör en bil förbi med ett skramlande släp och en bil KNAStutar en bit bort..
Men när allt lagt sig så fick vi en härlig ridtur trotts blåsten.
Man kan nästan se hur det blåste ute på hans täcke... Ena sidan MASSOR.. andra sidan INGET.. :)





Haha.. nog lyckades Henrik att få till denna bilden.. jag skulle precis trycka till sadeln åt vänster och här tar jag satts.. och sedan ligger ju täcket oxå på sne vilket gör att allt ser ändå mer snett ut.. 




Filmen bjuder jag och Reddan på.. den är mest för min egen skull igentligen för jag vill kunna se mina framsteg... 

//Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar