söndag 20 november 2011

Händelserik dag.

Idag började jag med att åka ut till Caroline som skulle hjälpa mig fixa denna grymma tårtan!

Det var så himla skoj att göra så bestämde att vi gör en till nästa helg då det Blur kalas för Leon sim fyller 15!!!

Sen bar det vidare till stallet efter tårtan levererats.

Prinsen var så mysig, stod snällt och väntade på mig att bli färdig i stallet så han kunde få komma in.

Några glädjeskutt tog han när jag kom in till honom i hagen! <3

Blackan var i padocken och kämpade... Ja, jag säger kämpa för jag vill ha det till att det är det hon gör... Kämpar för att inte behöva lyda!

Men Madicken är väldigt duktig och ger sig inte. Tror det kommer lossna och bli jättebra när de känner varann bättre och när lilla grynet har bättre kondis!! Inte lätt att köra igång efter ett så långt lov!

Hannabus har ju ridit lite men det kan ju inte räknas då hon inte sätter någon press på Blackan..

Men nu ska jag sova, imorgon rullar vardagen igång i sina vanliga spår..ingen sjukling hemma längre och därmed ingen vab för mig eller Henrik.


Så god natt// Lindha


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar