lördag 26 november 2011

Mycket som har hänt!

Så det bästa sättet att berätta om det är att visa bilder som jag sedan skriver om.
Jag har vid flera tillfällen haft ett inlägg på tungan som jag velat få ner här men sedan har något gjort att jag väntat och då har det oxå försvunnit..
Vet inte om detta är ett tecken på att jag börjar bli gammal eller vad....
Hur som helst här kommer bilder från min gångna vecka!
Denna bilden tog Hanna när vi var och tankade.. Tyckte att den var lite kul!





Leon har bakat dubbel sats lussebullar!! Oj, vad goda och han var jätte duktig!!!


Denna fina clementin med ett blad åt jag upp på jobbet!!



Julpynt och julfint har vi försökt göra.. men det är inte lätt när vädret är så här regnigt och tråkigt!


Min älskling fixade vår lilla hall med denna fina tapeten!!


Denna fina lappen fick jag av Amanda!!
Jag blir så varm om hjärtat och älskar mina barn så oerhört mycket!


Tango hittade sig en bra plats att gnava på benet.... Typiskt honom att alltid lägga sig på kläder eller gardiner i detta fallet...





Kalas för Leon har vi hunnit med oxå.... detta skulle vara en tårta som skulle likna Minecraft!!


Kvällsmat!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar