lördag 5 november 2011

Länge sedan nu..

  Tiden går så fort när man har mycket att göra och det är just det som jag haft en sista tiden..
Det har varit mycket på jobbet och även hen hel del utanför. Jag har kommit på mig själv att klaga en del på hur ont jag har i vissa kroppsdelar, min axel är en av dessa ställen och det är så himla tråkigt att ingen läkare verkar hitta vad det är och då är det ju samma som att det inte fins något fel.. Sen att jag inte kan höja armen över axelhöjd är ju bara en tråkig effekt på ingenting då.. och att jag sedan haft det i snart 7-8 år ja det är antagligen inbillning..





Stallet har vi hunnit med och det har varit verkligen behövligt att komma dit och mysa.. Jag har ridit oxå lite grann.. i totalt mörker..
Det finns naturligtvis lampor i paddocken men inte ala funkar och de sitter på ena sidan vilket gör att det lätt blir bländande och skogen ser ju mörk och skrämmande ut för en pluttehäst som Reddan.



Jag tog faktiskt och rensade lite i några skåp oxå... känns det som det var lite behövligt då där låg blöjor för 15 kg... Herrejisses kan inte komma ihåg när vi behövde blöjor sist..




Amanda och Hanna sov över hos sin farfar och hans fru på lovet. Det var uppskattat från bådas.. De blir alltid så bortskämda där!! Och uno är ett måste att spela när de är där.



Min älskling passade på att bjuda ut mig på mongolisk middag i växjö på kvällen. Man för ju passa på eftersom det är ganska ovanligt att vi har en kväll för oss själva..



Denna goooooda choklad/kolan kan man köpa på Rusta och den är såååå smaskens!!
Har ni inte provat den ännu så sätt fart till rusta för ett kalas bra inköp!!

//Lindha
Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. På tiden du skrev! men vet du har haft mycke <3

    SvaraRadera