söndag 24 juli 2011

Vad skulle du ha gjort!!

Ifall du hade mycket pengar...
Jag har en vännina som för några dagar sedan la upp en bild på FB.
Det var en bild på en triss, trissen var skrapad och man kunde läsa sig till 3* 100 000:-
Waooo.... Vad säger man GRATTIS HERRE JISSES!!!
Men som om det skulle vara slut där så visade det sig när de skrapade rutan *antal...
att de vunnit 100 000:-*10!!!!!!!!!!


Nu börjar ju min hjärna att fundera....
Vad skulle jag ha gjort om jag vann så mycket pengar???
Vad skulle du ha gjort???

Jag anser nog inte mig själv som hagalen och jag tror nog att det i många fall kan vara så att när man får pengar så blir man snål...
Jag anser mig själv inte just nu vara snål men åh andra sidan har jag inga direkta pengar att slösa med så det lilla man har laver man så gott man kan för...
Men jag och H pratade lite igår innan vi somnade och det vi kom fram till var att man kanske skulle ökat upp sin levnadsstandard...
Hahaha.. jag föreslog att vi kunde köpa scans falukorv istället för Favoritens falukorv.... :)
Nä, men ni fattar hur jag menar.

Men hur som helst så skriker jag ut detta en gång till STORT GRATTIS TILL VINSTEN!!!!

Jag är verkligen glad att det händer någon jag känner och som jag anser är väl värd dessa pengar!

//Lindha

1 kommentar:

  1. Jag skulle betalt huslånet och satt in rejält med pengar på servicekontot (till räkningar) och sen skulle jag boka resor!

    SvaraRadera