lördag 23 juli 2011

Periodare....

Ja alla har vi väl bra och dåliga perioder i livet...
Men det jag mest just nu funderar på är hur det kan vara så bra för att sedan bli så dåligt och samtidigt märker man hur det blir bra där det varit dåligt....
Jag är allt för andra chanser och det vill jag gärna att andra oxå är men det behöver inte vara så att en andra chans för någon blir slutet för någon annan...
Ibland kan jag känna att FaceBook är det vuxnas mobbingställe, missta inte detta för att jag inte gillar FB. Jag kan bara känna att ibland används det fel... Men å andra sidan fel för mig kan mycket väl vara rätt för den andre...
**********************************************************************************
Happ hepp hepp.....
Vi har idag varit och fikat hos min goa pappa och hans sambo.. Som vanligt har de illaluktande ostar att bjuda på till frallan.. Hahaha... Leon var våglig och provade en men det slutade i att han la på randig kaviar, tomat och ändå smakade det BLÄÄ.....

Därefter var vi i stallet för en omgång mockning, idag stod min älskling för detta medans jag gosade med pållarna.
De fick ut baljan med vitamin/mineral stenen. Den är väldigt uppskattad, är dock inte helt 100 på att man ska gnava bort tjocka skickt på den som sedan tuggas... Skulle den inte vara till att slicka på???

Här ser man min duktiga kille... Klart man kan använda tänderna... :)


Blackan väntar lugnt på sin tur, ibland kan de vara där samtidigt...
Men allt som oftast så låter inte Reddan henne komma fram förens han är klar..


Hihihi..... mycket slickande runt munnen blir det!
Och jag förstår dem, jag tycker själv den ser ut som en lakris klump och luktar gott.


Vi har inte ridit ännu idag, tänkte äta lite innan.
Så det blir en tur till ut i stallet ikväll. Men tills dess kommer det här lite mysbilder från hagen.





// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar