fredag 22 juli 2011

Älgar på Smålandet!

Ja, idag var det en härlig regnig (som vanligt) sommardag!
Vi började dagen med att äta frukost och göra oss i ordning inför dagens utflykt.
Idag var det Smålandet där det finns älgar, Bisonoxar och getter...
Vi började med att fika...

Barnen och min älskling åt våffla och jag åt en honey bun!!!
Ohh... my god!!!
Honey bun rekomenderas VARMT!!
Men här kommer det lite andra bilder på vår resa genom älglandet!


Getterna var ju hur söta som helst!!





Behöver jag säga något här..... STOOOOR best!!!
Och jag klappade den..... 
Henrik stack fram en gren och han visade den efteråt... det var som om man klippt av den med en sekatör!!


Jag hade visst fler bilder men av någon anledning tycker min telefon att det är bra...
Så jag får helt enkelt sova på saken och sedan försöka imorgon.
//Lindha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar