tisdag 26 juli 2011

Fönstershopping!

Jag är en person som bara älskar att fönstershoppa... Det gör mig glad utan att göra mig fattig....

I julas... rättare sakt dagen innan julafton när jag och familjen skulle handla det sista så blev vi påkörda av en bil bakom som inte uppfattade att vi och framförliggande bilar stod still...
Även om han skulle ha uppfattat det skulle han inte haft en chans att stanna innan vi kolliderat. Han körde i en fart bra över hastighetsgränsen och även efter det väglag som rådde...
För några månader sedan så lämnade vi in bilen för reperation, det vi fick tillbaks var ett brev att de inte ville göra något åt bilen utan lösa in den....
Hur kul var detta på en skala då... typ 0!!

Jaja... nu har det ju löst sig då vi köpte min pappas gamla bil för de införskaffade sig en ny. Men visst skulle vi vilja ha en bättre familjebil..

Vad skulle du vilja ha för familjebil eller vad har du??


Jag och Henrik provade denna idag och jag tror jag är kär!!!


Detta är en Peugeot 5008.
Det finns 7 säten i den och det är himelriket för mig!!
Jag skulle så gärna vilja åka en tur med alla barnen i samma bil utan att få för mig att slänga ut någon eller några av dem..
Aldrig en lugn stund när de sitter jämte varann så med denna skulle de kunna sitta på olika rader och även ha någon kompis med sig.. :)

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar