lördag 30 juli 2011

Tjock i huvudet..

Måste vara åska i luften jag har en sprängande huvudvärk och nästan svårt att andas...
Men idag håller jag ställningarna själv här hemma för H är ute hos en kompis och hjälper till med husbygge..
Men jag och tjejerna fixar det ganska bra tycker jag, de sysselsätter sig själva..
Jag funderar på att baka en toscakaka till kaffet. Har köpt sån fuskförpakning på ICA. Men knappt att jag orkar ta mig för det ens en gång.
Men ugnen är på och det ska bara geggas ihop för att sedan scwichh in i ugnen.... :/
Kaffet är igång och jag har iof lite annat på gång oxå, kan dock inte berätta det just nu eftersom jag skulle säga för mycket.
Lovar att berätta mer om detta ikväll för då har jag liksom facit på hur allt blivit och hur det funkat..

Så tills ikväll njut av dagen, varann och slappa lugnt!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar