fredag 29 juli 2011

Där rök den planeringen...

.... men jag antar att det är et som är semester.
Jag hade en plan för vad som skulle hinnas med idag, kolla tapeter... provköra bil.... baka.... hästar... förvälla kantarellerna och hänga på gubben att hämta lite delar till Mc'n.
Jag har hunnit med 2 av dessa saker ännu och dagen känns nästan som den snart är slut...

Då kan man ju undra vad som kom emellan, 5 små hulliganer...
Hanna och Amanda har kompisar här och det blev ju inget lätt att åka någonstans då...
Så ännusålänge idag har jag hunnit förvälla svampen.... och fixat fika, märk väl att jag har fixat den inte bakat den så uppsss... antar att mina 2 blev 1½ som hunnits med då...

Men barnen har haft det skoj och det är väl så här en semester ska vara.. slapp och lekfull..
Men snart blir det stallet och de goa grynen där ska få lite pyssel... har jag tur hinner jag kanske inom måleriaffären för att roffa åt mig några tapetpärmar.....

Måste slappa vidare!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar