onsdag 25 januari 2012

Betänketiden är slut!

Och det kan jag själv känna att det blev en ganska lång sådan...
Jag erkänner att jag saknatt att skriva här och när jag tagit en bild tänkt att den ska upp på min blogg för att sedan komma p att jag vet ju inte om jag ska ha den kvar..
Men jag ska ha den kvar och jag tänker inte låsa den utan det jag skriver här kommer vem som att kunna läsa!
Anledningen att jag funderade på att först låsa sedan sluta helt var att jag vet inte vilka alla ni som läser är.. jag vet att några är utrikes och ändå läser min blogg...
Skriver jag då verkligen så mycket som jag känner kan vändas mot mig..
Nä, jag tycker inte det nu när jag haft tid att tänka, min blogg ska ju nå ut för jag vill att andra ska kunna läsa den och se mina fina bilder på min familj och mina djur...
Om det någonsin skulle hända mig eller min familj något så tragiskt och overkligt som det gjorde för en familj i min närhet... Skulle då alla dessa olykskorpar ändå hitta en massa att skriva om och visa... Detta varesig min blogg finns eller inte... Det är ju internet vi pratar om här!!

Så med detta sakt så vill jag välkomna mig själv tillbaks till min blogg!!!
-Tack för det, känns skönt att vara tillbaks igen!! ;)

Massor har ju naturligtvis hänt medans jag inte varit här men jag känner lite som att skit i det nu.. visst var det lite tråkigt och jag skulle sannerligen kunna skriva ett och annat men jag har med en klok person kommit fram till att vi skiter i det... Thats life!! Nu ser vi framåt och gör det bästa av det vi har!!
Det viktigaste är att hästarna mår bra och att vi kan lösa det gemensamt!

Ändrade lite i utseendet oxå nu när jag skulle ha en nytändning av mitt skrivande, vet dock inte om det blir så bra så kanske jag ändrar igen...

Vintern och snön kom ju nu tillslut då....
Och naturligtvis har jag bilder på mina älskade hästar när det står i den vackra vinterskruden runt dem!!



Blackan var lugnet själv när hon kom ut den morgonen.... Till skillnad från Prinsen här under...





Han frustade och backade tom några steg innan han tyckte att ok... jag kanske ska gå in här.. ( i hagen) 
Han gick en omväg runt sitt hö som han tyckte såg hemskt ut... sorry... ska inte fluffa det nästa gång ;)






Härligt att se att Reddan bjussar Blackan när hennes är slut!! Det är en gentleman det ända ut i hovarna!!! <3






Hehehe.. lätt att se vem som är linslusen och vem som är matvraket i denna duon!!
Men herregud så vacker man kan vara och jag tror nog allt att han vet att jag tycker det... :)

Detta var allt för denna gången!!

Tack för att du kikade in och välkommen tillbaks! 

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar