torsdag 26 januari 2012

Funderingar på en Torsdags morgon!


Jag har ju sagt att jag inte ska prata så mycket jobb här... Men tänkte ändå slänga in att jag fått fast på jobbet!! <3
Jag är jätteglad och det känns väldigt skönt att veta..
Men å andra sidanså kan jag känna att jag kommer sakna mina 50% med lediga tors-fred.. För nu går jag upp till 75% vilket innebär att jag inte har trosdagen ledig... 


Härlig utsikt från arbetsrummet jag sitter i.... 


Hahahaha... kunde inte låta bli att lägga ut denna goa bilden... Hanna åt en banan och Reddan som även han gillar banan tyckte att hon skulle bjussa.... 


Stall.....
Ja, vad ska jag säga om detta...
Just nu är min högsta önskan att hitta en gård med egna stallmöjligheter.
Jag vet att det skulle vara mer jobb än så som det är nu men åh andra sidan får jag det precis som jag vill ha det och jag tror att det skulle vara till det bättre faktiskt.. 
Säger inte att det inte finns massa positiva saker med stallet jag är på nu. Stor fin padock fina ridvägar, de fixar ju även frukosten , utsläpp och kvällsmaten på veckorna och bra stallhäng med Carina som den andra hästtjejen heter i stallet... Det skulle jag verkligen sakna..
Men jag skulle inte sakna geggiga hagar och läckande tak... :/
Så jag tror att just nu ligger jag i den fasen där jag ser mycket mer negativa saker med detta stallet för jag är så inriktad på att vilja ha mitt eget.. Skulle jag inte det så skulle naturligtvis jag kunna acceptera de grejer som jag nu anser tråkiga... Men jag och Henrik har ju alltid önskat att få flytta ut till landet igen men nu skulle det passa bättre förr än senare...



En tidig morgon innan stallet!! 


// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar