fredag 27 januari 2012

Det är jag och Ophera!!

Vi är ena väl ettablerade jojjobantare..
Jag har gjort så att jag inte går ur ViktVäktarna när jag känner att jag nöjd för den gången utan det dröjer inte länge innan jag är där igen.. Varför???
Jag kan bara inte hålla mig borta från livets alla gottigheter som bara finns till för att fresta mig!!!
Kakor, Godis och allt annat gott... gör mig massa sugen och varför ska inte jag få äta det som är gott..
Jo, jag tänker göra det men med hjälp av vv kommer jag att äta mer balanserat vilket förhoppningsvis kommer leda till att jag går ner nått kilo utan att behöva lägga gottet på hyllan...
Gott :) folk denna gången ska jag klara det tills jag trillar dit igen.
Tänker lägga ut lite goda recept här som ni kan prova göra... här hemma gillar barnen min mat bättre nu när det är vv recept än innan och det finns en hel jungel att välja på vad gäller mat från jordens alla hörn!!
Även gotte finns att laga på deras sida!!
Så ikväll kommer jag lägga upp recept på det som vi ska äta här hemma!
Men först affären och stallet och sedan fredagsmys med familjen!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar