tisdag 31 januari 2012

Pulkabacken och snart..

Dagen bjuder ju på ett fantastiskt väder!!
Nästan för bra för att missa, så jag och Hanna tog oss en tur ut i pulkabacken för att jag skulle få lite bilder..
Det är så coolt med Hanna för hon är inte så gammal men vet exakt hur hon vill ha det så filmen är regisserad  av henne.. det är Hanna som ville att jag skulle springa jämte och filma henne i farten och det är då som ni kanske redan fattat jag som springer o graciöst jämte och ehh flåsar lite...









Sen ska Caroline in till stan och då får jag åka med och vara i stallet för att fixa med min prins!!
Oj, vad det var längesen jag hade tid som inte var avsatt för något annat när jag är där.. Jag har kommit fram till att det suger att ha stallet så långt bort när man bara har en bil...
Jag har haft 2 dagar ledigt var vecka nu ett tag och inte en gång har jag kunnat ta mig till stallet.. Visst skulle jag kanske kunnat ta moppen men jag har ju alltid Hanna bus hemma när jag är ledig från jobbet vilket gör det lite svårare att ta moppen..
Men i dag ska jag njuta och jag önskar att jag kunde ha någon som tog lite bilder oxå men eftersom jag ska njuta i stallet utan någon tid att passa så har jag ingen som kan hjälpa mig..
Men kanske kan jag filma honom när jag longerar... vi får se.. hur illamående jag vill bli.. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar