tisdag 10 juli 2012

Trotsar vädret!

Igår var det ingen höjdardag rent solmässigt men dock visade den sig en hel del...
Men det var måndag och jag var in till stan för att uträtta ett ärende till Amanda och sedan var det hem igen..
Jättetrött la jag mig på sängen och bad barnen att låta mamma vila en liten stund..
Det lät mig vila och så fort det var klart stod båda Amanda och Hanna klara för badet!
Idag fick jag använda mitt passerkort till att slippa bada.



Detta var vår fika och de som var med A & H fick naturligtvis oxå smaka...
Det kom tom fram två vuxna som ville kolla in mitt innehåll i påsen!!!

Men nu ska jag göra mig iordning för att åka bort till stallet. Vi ska tömma boxarna idag så att ägarna ska högtryckstvätta väggar och golv. När det torkat så målas alla boxar vita igen. Tycker det är en urtrevlig  fräsch tradition de har.
De står för färgen och alla tillbehör och vi målar själva vår egen box.

Och sedan ska jag Till jobbet för en eftermiddags arbete.. Snart är det ju semester...

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar