fredag 6 juli 2012

Klyven...

Ikväll drar min älskling till Norrland med en kompis.
Och just idag har jag mått riktigt dåligt så jag känner att jag missar tid med honom för att min kropp säger soooov till mig hela tiden..
Nu ska jag försöka vara med uppe så länge jag kan!!
Detta gör han varje år och vrje gång saknar jag honom jättemycket!!
Vet inte om det blir till någon hjälp att han jobbar natten nu och jag sover själv i våran säng i veckorna..
Nä, jag tror inte det kommer hjälpa för han kommer vara 140 mil bort och det känns trist.

Samtidigt tycker jag att det är en rolig tradition han och hans kompis startat, alla behöver vi komma bort ibland och få en chans att ladda våra batterier..
Jag laddar mina i stallet och tiden jag får ihop med Reddan!

Så denna veckan hoppas jag att han kan njuta och må gott och komma hem med nya friska krafret! <3

Och när han kommer hem så börjar jag min semester oxå så då har i tid att mysa i sommarvärmen!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar