onsdag 11 juli 2012

Regn och åter regn..

Snart drar min semester igång. Imorgon är sista dagen!
Det ska bli riktigt skönt med 4 veckor nu...
Tyvärr bjuds man ju på regn regn regn regn och åter regn..
Men detta ska inte hindra mig från att komma igång med min träning.
Men jag försöker läsa mig till vad som behövs.. Det är ju licenser och medlemskap och en massa annat innan jag får delta på en månads tävling.
Jag har varit inne och läst på Svenska Ridsports sida.

   
Dressyr tänkte jag att jag skulle starta med, bara någon enkel tävling då till att börja med.
Jag skulle inte för min vildaste fantasi tror att jag, Lindha skulle sitta och planera något sådant någonsin!
Jag har bara haft ont ont ont i kroppen och aldrig fått någon hjälp förrens nu.
Det är verkligen en underbar känsla att kunna sitta på Reddans rygg medans han konstrar lite för han tycker det är jobbigt... :)
Nu är han ju snäll så det är ju inte ofta han konstrar, just nu blir det för att han ogillar alla
bitflugorna..
Men hur som helst jag ser framåt och det finns massor jag vill prova nu när jag mår så bra.

Det bästa är ju att jag har så fantastiskt fina och duktiga vänner runt mig så jag kommer fixa detta galant!
Jag tror jag får vända mig till Carina Eckerbom som är tränare i Dressyr!

Men det tar ju ett tag innan jag är där för först ska vi träna upp oss på trav och bärighet...




Så trots regn som faller ser jag ljust på framtiden!!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar