söndag 17 juni 2012

Sommarkvällar

Nu börjar man märka mer och mer att hästarna vill stanna kvar ute på kvällen när man ska ta in.
Hur jag vet.....
De hör mig ropa och vände och går åt andra hållet..
Men Jag tycker ändå det är ganska skönt att ha min prins inne så som vädret är nu.. ömsom regn.. ömsom sol.. och inte är det så varmt i luften heller så han får allt hällas med att komma in på kvällen ett tag till.

Kim och Reddan har fått tillökning i sin hage!
Urban och Mackan är nu deras nya hagkompisar.

Den här sötnosen är våran stallkatt!
Keligare kise får man leta efter, när man står och rycktar Reddan så går den runt våra ben och spinner... Tur prinsen är snäll.

Här ser de varan första gången. Det är Urban jag står bakom.


Tyvärr blev denna lite suddig men jag gillar den så den får vara med ändå.



Reddan visade verkligen upp sig för Mackan och Urban. Och Kim var inte sen att hänga på.







Han var så fiin!!
Svansen har jag nog aldrig sett så hög förut.. Han var kung i hagen just då.
Nu går de alla väldigt bra ihop, antar att det är lite därför Reddan vill börja vara ute på nätterna för han gillar sin flock.


Nu ska jag sova!!
Imorgon blir det jobbet sedan stan och sen stallet och mys med bästa prinsen!

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar