tisdag 5 juni 2012

Allt har ju en första gång!?

Sitter och kollar lite tv och äter lite wienerbröd och funderar på vad som sas och hur han reagerade på det jag sa..
Jag fick läxa med mig hem som går ut på att jag ska se situationen och skriva ner hur jag tänker och sedan försöka tänka om det jag nyss tänkte till något som låter mindre nedlåtande..
Ja, just det idag var första gången jag träffade en psykolog... 

Uppenbarligen har jag depressionstendenser..

Så när det mötet var klart så åkte jag och köpte winerbröd och sedan var det raka vägen ut till Reddan och gosa lite!


Det var så himla härligt när jag kom dit..
De gick ganska nära öppningen och där var lite sankt vid lilla ån..
Jag går ut i hagen nära där hagen delas av för att inte det ska finnas för mycket mat..


Det går inte jättefort när de närmar sig... känslan jag får är att de kanske inte riktigt ser vad jag gör.


Ja, där står ju jag då och helt plötsligt ser de att där är öppet in till sommarbetet..
O.... just här inser de att det är bästa att snabba sig förbi mig och öppningen.. Så Reddan blir omsprungen av Kim som fick upp raketfart förbi, Reddan är bakom och nu galloperar även han!!

De susar förbi mig och stannar inte förrens de är längst ner i hagen..


Jag satte mig i det höga gräset och bara njöt av lugnet som infinner sig var gång jag är hos Reddan.


Nyfiken som han är så kommer han fram och hälsar, vill gärna bli kliad. 


Nu är det dax att snart åka till jobbet för att jobba några timmar innan jag är ledig imorgon.
Det är ju väldigt lättjobbad vecka halvdag idag och ledig onsdag och fredag.

:)

// Lindha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar