söndag 10 juni 2012

Jag måste diska...

men istället fastnade jag här. Jag har haft min son med till stallet och här är bilder som han tagit.


 Jag la ut en slicksten som verkade vara smaskens god! Det flemades och slickades en hel del. Leon fick en sån cool bild av Reddan när han räcker ut tungan..

Prinsen har fått stå i hingst hagen några dagar då han verkade halt på ena fram.
Men som tur va så gick det över på bara någon dag och jag lät honom stå kvar ändå.
Varför... Tja, Reddan har lite att ta av och i denna hagen är det inte lika mycket att tugga i sig men ändå tillräckligt att ha något att göra. :)



Denna bilden var det jag nämnde tidigare i inlägget.. SÅÅÅ SÖT!!!

Ja denna bilden var en av de bättre han tog på mig. Jag är inte jätte fotogenisk kan jag själv tycka...


Min ögonsten!! 
Man säger ju att kärt barn har många namn och detta kunde inte vara mer sant i detta fallet!
Han vet nog om det oxå, hur mycket han betyder för mig, jag känner det när vi gör saker ihop.
Det är bara helt rätt!


Han är en riktig gentleman vad det gäller att låta mina barn pyssla med honom. <3



Hahaha... han älskar gräs så det kan väl vara det som ställer till det ibland när barnen leder honom.. Han är ju inte så liten och när han vill stanna för en tugga så gör han det.. Dock inte med mig meeeen.... Ibland tycker jag oxå det är mysigt att bara stå och kolla på när han gottar i sig gräs. <3





Kan ju inte missa att ta med min underbara familj på bild!!

Är så otroligt tacksam för att de finns och att min älskling står pall i ur och skur.


 Amanda visade hur man dansar.... Marcus Schenkenberg stil...
Och rackarns vad det svängde om henne.

Måste få inflika att nu när bb och let´s d är slut finns det ju ingenting vettigt att kolla på på kvällarna...
Vad kollar ni andra på??



Min älskling!!!

// Lindha
Som ska ta tag i disken nu då!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar