lördag 1 december 2012

Kalasdax!

Det var ju ett tag sedan jag var här inne.  Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på kakor och dylikt jag ska bjuda på.
Igår bakade jag lussebullar.
Och jag tycker det är tråkigt att forma dem Så istället gjorde jag det lätt för mig och la dem i en långpanna som bullar.


Visst de ser kanske Inte de Vackraste men Smaken är ju densamma.
Sedan bakade Jag Och Amanda en Kanel cheesecakeoch den blir spännande att smaka, bottnen är gjord av Pepparkakor och smör sedan är det kesella och philadelphiaost Och vit choklad + Mörk krossad Choklad.


idag började Amanda med att göra 123 kakor. Och mitt projekt blir att försöka göra biskvier med kaneltryffel | mitten.
Köket ser ut Som ett bombnedslag men jag får nog helt enkelt städa lite efter mig.
 Ha en go dag gå återkommer jag med lite fler bilder på de olika kakorna och kanske någon bild på födelsedags barnen vi firar idag.

//Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar