torsdag 27 december 2012

God Jul är över och

Nu nalkas det Gott Nytt År.

Vilken härlig vit jul vi fick, men tyvärr tycker jag att den försvann alldeles för fort.
Kvällen innan julafton firade vi lilla julafton hos svärfar och hans fru.



Vi åt julbord och delade ut julklapparna som fanns under granen.

På själva julafton var det till att gå upp tidigt för att äta en god julfrukost hos min pappa och hans sambo.
Det bjöds på skinka och pappas köttbullar och allt gott som tillhör ett julbord.
Framför allt var det glädje och trivsel att i lugn och ro kunna sitta och prata. Tycker att de senaste jularna har bara innehållit jäkt och stress..




Sedan när vi åkte hem därifrån så var det dax för att åka ut till stallet och fixa till prinsen.
Så här fina blev vi med våra luvor.







Jag blev verkligen nöjd med bilderna som togs på oss. Det som var lite svårare var ju att ta sig upp på Reddan barbacka. Så när det börjar bli lite ljumnare väder och paddocken blir vänlig igen så ska jag och Reddan träna på barbackaridning.

Julaftons kvällen var vi hos min goa svägerska.
Där var det än en gång julmat och en massa julklappar som väntade på att bli ägda av någon.





 Då var julen över och nu får vi se fram emot Nyår.
Men däremellan blir det en del annat som står på schemat.
Bla var jag och Reddan i ridhuset och han var en klippa! Men mer om det senare nu blir det nog sängen för mig!

//Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar