söndag 16 december 2012

Hoppsan igen!

Ibland.. Inte alltid känner jag att tiden bara rusar sin väg och man bara följer med Per automatik. Så är det nu.. ja menar hallå.. julafton om bara 7 dagar och 1 timme! !
Men jag vet inte om jag har fått någon känsla för detta stora jippot.
Är fortfarande lite trött på att det blir nästan lite kaos artat, vart ska man vara.. vwm ska ha med vad och vilka kommer.. jag förstår inte riktigt ibland hur tankar snurrar hos vissa människor.
Men nu har jag och min familj bestämt att eftersom det inte är mer än en vecka kvar nu så ska vi njuta och inte stressa med alla var när hur..
Det jag kan känna lite ledsamt är att inte kunna ge mina älsklingar det de vill ha i julklapp pga min situation med Topnail som gick i konkurs. .
Känner ledsamhet av att veta att de andra på julen kommer kanske få så mycket mer av tomten..
Men nu ska jag sova för imorgon blir det till att jobba och sedan hem och pynta barnens minigranar och kanske den stora fina granen som min älskling och barnen hittade.
Sedan lite senare blir det pepparkakshus bygge!
Så sov gott alla läsare och välkomna in på en kik en annan dag.

//Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar