måndag 17 december 2012

Vart tog lusten vägen??

Är ledsen på mig själv ikväll.. Ja, egentligen har jag varit det ett tag nu.
Jag var i ett sånt stim vad det gäller träningen och maten jag åt. Allt var perfekt för min kropp att kunna gå ner på ett ok sätt utan att jag skulle bli orkeslös..
Men vad hände då??
Det är ju nu jag kommer att radda upp en massa orsaker till hur det blev så här men ni kan alla läsa undanflykter ist för orsaker..
Så jag tror jag skiter i att dravla det för er.
Däremot har jag nu bestämt att mina gnälldagar är över och det är dax att börja tänka igen på vad jag äter och vad jag gör av min träning.
Och så var det ju det här med LUSTEN..
Den liksom försvann lite i takt med att maten och träningen tunnades ut så jag vet även en annan familjemedlem som kommer att uppskatta denna igångsättning av en för tillfället trött och halvsovandes tant..
Ja, tant det är just vad jag känner mig som.. Men det ska jag ändra på nu!


Hur ska jag någonsin kunna sluta älska gottesaker... Kan man det??

// Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar