måndag 19 november 2012

Att hitta orken. .

Ibland har jag ingen lust att blogga..
Men så tittar jag tillbaks på inlägg Jag gjort tidigare och Vipps så vet jag varför jag gör det, vad härligt det är att kunna blicka bakåt på allt man skrivit och allt som hänt.


Staket är som vanligt med i mina inlägg Han är så mysig och lurvig min prins. 


Det har kommit en ny häst till stallet. så nu går de 3 st prinsar i samma hage och det verkar gå väldigt bra för nu stannar Red kvar i hagen trotts att en av de andra ska In i stallet för att fixas till inför ridning.
Nu ska jag baka lite muffins.

Är sjukt gotte sugen hela tiden. Nu ska jag inte skriva mer utan gå ut i köket och sätta lite fart på bakandet.
Men först lägger jag ut denna något suddiga bild på mig och prinsen som hopp tränar! Kan ju även vara lite skoj att veta att jag hopp tränar i en dressyrsadel.
menskam den som ger sig Jag Ska forts. hoppa lite mer för att se om det är något för mig och min Prins!!
 //Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar