söndag 11 november 2012

Lyckade dagar i Sthm.

Då var man hemma igen efter att ha spenderat 2 trevliga dagar med jobbarkompisar i stan.
Men det höll på att gå riktigt åt pipsvängen ..
vi skulle ta tåget vid halv 6 på kvällen och höll nästan på att missa det för vi kom dit sent med bilarna.
Jag sprang förbi kassorna och bad personalen att säga till X2000 tåget att vänta På 8 st virriga tanter som verkligen ville hinna med tåget. Med andan i halsen så hann jag ner till tåget och ställde mig med ena foten på tåget och den andra på Perongen.
Alla pustade ut när vi väl satt på tåget som skulle ta oss till Sthm.
 
Det var skönt att hoppa av tåget Och börja gå till Hostelet Som vi skulle Sova på.
För er som undrar så är ett hostel  ett mellanting av hotell och vandrarhem  .
2 rum var bokade vilket med snabb mattematik innebär att vi sover 4 & 4!
Min fasa, då det enda jag tänkte på var att tänk om jag snarkar och fiser på nätterna?!!


Haha, jag måste ju bara ta med denna bilden som jag tog första kvällen
det skulle vara en bild i panorama för att ge liten bild av rummet vi låg på.
vi fick även en lättare frukost som bestod av rostad macka med sylt och sedan en kopp kaffe.



Denna härliga affärgick jag förbi närtog jag och Martina oss en tur på tu man hand i Sthm.

Denna trevliga statyn sprang jag på oxå och naturligtvis så får den bli en knasbild på min blogg.
Har massa andra bilder oxå som jag vill lägga ut men just nu nöjer jag mig med detta.


 
 
//Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar