fredag 2 november 2012

Härliga fredag!

Idag är det fredag och jag är ledig! Idag är dock lite annorlunda, barnen har lov och då blir det ingen träning för mig utan istället sätter jag mig ner till frukostbordet och hugger in på en rostad macka med Idag på.

Idag vaknade jag av att min älskling gav mig en puss innan han kröp ner jämte mig och somnade.
\

Igår när jag kom till jobbet så berättade Martina att vi fått en kasse med ostar och kex.
Det är verkligen härligt att få bekräftelse iblag på att vara uppskattad.
Men ta det rätt nu för ett leende eller en vänlig komentar är lika uppskattat.




Reddan har bytt box nu i veckan oxå.  Tyvärr så har nu Kim vandrat vidare till de evigt gröna ängarna. Han är saknad för han var gosig och snäll!
Men nu har Reddan den boxen då jag kommer närmare de andra hästarna. Det märks för han är lugnare nu i boxen.

Nu ska jag vänta på att min älskling vaknar så kanske vi kan gå ut på en långpromenad mellan regnskurarna.

Hoppas alla får en bra Fredag och helg!
//Lindha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar