onsdag 12 september 2012

Hur trött som helst!

Onsdag idag och min dag 4 som hängig och febrig.
Lite bättre dock är det just nu, feberfri sedan inatt..
Träningen går ju inte ens på halvfart just nu. Men nästa vecka blir det tillbaks till Tc igen.
Reddan har ju inte heller fått motion denna veckan så just nu ligger han som prio 1!

Förresten så vaknade jag vid ca 02 inatt chockad och något förvirrad över att duschen satte igång!!!

Hahaha... Antar att Leon inte tyckte det var lika kul när han fattade att han var 3 timmar för tidigt uppe!!
Han gick muttrande ner och la sig igen.

Frukost ja... Jag har varit inne på detta med maten och vikten...
Idag tar jag tag i detta på riktigt!
Jag vet ju innerst inne hur tallriksmodellen ska se ut...
Nu ska jag bara börja använda mig av den.
Det kommer bli skitbra!!
Jag ska visa mina mediciner att jag har kontrollen och här slutar min viktuppgång!!

// Lindha

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar