söndag 16 september 2012

Galet bra Lördag!!

Jihoo vilken bra dag det var igår..
(förlåt alla neggon där ute)
Dagen började med frukost, och det är ju dagens viktigaste måltid så jag bjöd mig själv på detta.


Och jösses vad gott det är med bär till gröten.
Ser att jag missade hälla på mjölken innan jag tog bilden men men.. :)

Sedan åkte jag in till Tc för att träna Zumba. Det är verkligen supergod känsla att få en riktig genomsvettare på morgonen, kroppen liksom håller kvar den goda energin långt efter träningens slut.


Sedan så åkte jag ut till stallet för att rida ut en sväng med prinsen. 
Det blev en riktig långrunda... 2 timmar nästan tog det.
Vi gick över ängar och diken, över stenrös och under snåriga snår..

Känns lite idag om jag ska vara helt ärlig men det är ju en bra känsla att jag över huvudtaget orkar och klarar av det nu äntligen!!

Enda värken jag känne är träningsvärken...
Kanske lite skav oxå på ställen som blir osagda!
Men kan ju säga så mycket som att solen sällan når dit!! :)

När jag kom hem från stallet och Reddan så var det dax för lunsch,


Ångkokt kycklingfile med morötter, spenat och sallad.
Tyvärr är det ju så att ångkoka något blir ganska färglöst.. Men å andra sidan då är det mycket färg på det som ligger runt om.

// Lindha 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar