lördag 25 augusti 2012

O M G !!

Jag har sakt det förut men det tåls att säga igen... Tiden verkligen springer iväg just nu tycker jag!
Jag har tänkt så många gånger att jag skulle kika in här och skriva några rader..
Så vad har hänt sedan sist då..
Alla mina barn är stora, 16, 10 och 6 vilket innebär att alla går nu i skolan.
Jag jobbar på som vanligt, trivs rätt så bra på jobbet just nu.


Dessa båda sockertopparna smaskade på lite gotte medans jag var inne i hälsotältet 
och skaffade mig ett träningskort till TC




Tc var naturligtvis med i karnevals tåget som gick av stapeln på Fredags kvällen.
Här i detta kortet så ser vi ju oxå den söta björnen som ska vara med Hanna och dansträna..
Amanda kommer dansa i Bliss som den dansgruppen heter. Hannas heter Funkykids..

Jag kan ju lägga till att jag älskar en massa RawFood men jag går inte in för det helhjärtat då jag ändå vill äta samma som de andra i familjen.
Men de goda frukostarna kommer jag inte att skippa i första taget.
Men i fredags när jag skulle väga mig visade det sig att jag inte gått ner något utan gått upp ist..
Sånt gör ju att man tappar sugen lite men jag ska forts. träna och röra på mig så mycket jag kan för om inget annat kanske jag kan få kondis...
Och kondis är bra att ha när Reddan och jag tränar..

möjligen kommer jag att byta ut den goda Alpro yoggin som kostar skjortan att köpa..
Men all den goda frukten vill jag behålla..


Här står jag redo för mitt första pass på Tc.
Det var sjukt längesedan  jag tränade och jag var ganska nervös.
När denna bilden togs så var det Sha Bam som jag skulle prova.

O M G !!!
Jag trodde jag skulle dö i en pöl av mitt eget svett!!
Alltså ärligt... varför utsätter man sig för sådan tortyr???
Men sedan när jag överlevt passet och kom hem insåg jag att jag och kordination är inte synkade för fem öre..
Jag måste har sett ut som ett freak... som vrålstirrade med stora ögon och en flåsande öppen mun mot ledaren...
Och det ber jag om ursäkt för nu... Det var inte min mening att idiotstirra på dig och jag hade fantastiskt skoj när jag tänker tillbaks på det..
Kan nog erkänna att det fanns en och annan som fnissade åt mig då mina ben skenade över hela golvet :P

Nu ska jag sova men jag ska försöka bli lite flitigare med att skriva här.

// Lindha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar