onsdag 8 augusti 2012

Hoppsan.. det var ju inte med flit!!

Visst blev det då till slut några varma dagar med allt vad innebär..
Semestern är snart slut jag är på min sista vecka, känns lite jobbigt för vist tusan vänjer man sig snabbt vid att vara sin egen chef och bestämma när man vill göra vad...
Jag njuter av att få vara hemma med familjen och även kunna åka bort till stallet när som det passar mig och familjen.

Jaja... hur som helst så har det varit en helt underbar semester och vi avslutade den med 2 dagar på liseberg.



 Vi var ju tvungna att prova den nya: Lisebergshjulet. Jisses vad högt upp!

närmare än så här fick inte Amanda och Hanna komma Atmosfer.. (felstavat men det bjuder jag på.)


Hanna drog med sig Leon på alla snabba snurriga karuseller, fattar inte hur hon klarar av att åka så mycket jag blir yr bara av att kolla...

Leon och Henrik vågade sig upp i den Atmosfer..


Det är Leon i den vita tröjan jämte människan som vinkade febrilt..
Och Henrik är då på andra sidan av Leon... Inte vinkandes då han hade fullt upp med att komma ihåg att andas och fundera ut hur i helvete han fick för sig att åka denna skitkarusellen!!!

Nu ska jag sova för imorgon blir det sång och frukost på sängen till mig.. men jag säger inte det högt för det ska jag ju inte veta igentligen,,, :)

Påminn mig att berätta vidare om vår Lisebergs semester imorgon!!

Natti natt // Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar