tisdag 23 juli 2013

Hemska kräk!!


Visst är det väl så att man på vintern klagar på hur krångligt det är att vara hästägare... Våren och hösten allt regn och gegga det blir?? När är vi då nöjda med tillvaron.. Ja jag vet ärligt talat inte om jag ska vara ärlig för jag tror att det är fler än jag som svär åt hästarnas sommarplåga BITFLUGOR..
Jag vet att jag gör det och även min kompis.

Så igår  var vi ute i stallet lite senare på kvällen, runt halv 9. Vi sadlade och red ut i den härliga kvällssolen och de ljumna briserna. Härlig känsla att det fanns men var mindre av de bitande flugorna.
Däremot letade då Reddan spöken istället...
Vi hörde prassel i skogen och mötte bla rådjur som tittade nyfiket på oss där vi kom i våra GULA reflexvästar med frisktandvårdsreklam på.. :)

// Lindha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar