måndag 29 oktober 2012

Dax att ta tag med hårdhandskarna!

ja, så känner jag nu!
jag har svårt att sätta Ord På varför jag känner så... Och det är ju inte med allt utan Just för maten jag känner så. Men Som med allt annat i Livet så är det val man gör som bestämmer hur resultatet blir i slutändan.
EX.Jag har bestämt mig för att försöka gå ner i vikt och det är svårt att hitta motivationen. Jag har varit ganska Omotiverad. saker som godis och mat som jag vet är dåligt för mig har åkt ner ändå..
Men nu ska det vara hård hanskar på mig för jag kämpar µ för att må bättre!




Redden är som vanligt en dela av mig som gör mig glad och varm i själen!
q jag får → lov att avsluta detta inlägg med lite bilder på finaste prinsen.


Jag ska försöka bli bättre både med blogger och min mat för båda sakerna medför koll på mitt liv jag vill ta kontrollen över sötsuget och den Latmask som tagit över min kropp så jag hittar ursäkter hela tiden för att Inte skriva något här. 
Det lustiga är att jag tar många bilder som jag vill lägga ut men det blir just bara det..
Bilder jag vill lägga ut men Som  Inte kommer hela vägen till bloggen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar